Τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση την Τρίτη όχι απλώς δεν ήταν μεμονωμένα αλλά ξεπέρασαν και τα σύνορα της χώρας. Πως η λέξη connecting.... στοίχειωσε τους χρήστες.
Όσο και αν το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα, αυτή είναι πεισματάρα. Την πρώτη ημέρα της εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης στα δημοτικά σχολεία κατά το δεύτερο lockdown, τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν στην πλατφόρμα της Webex δεν ήταν μεμονωμένα. Ήταν γενικά.
Πέρα από ότι αυτό το παραδέχθηκε και η ίδια η Cisco (!), αυτό είχε γίνει πασιφανές σχεδόν από την πρώτη ώρα της λειτουργίας. Σύμφωνα με εκπαιδευτικής πηγές που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, προβλήματα σύνδεσης με την πλατφόρμα παρατηρήθηκαν από τον Εβρο έως την Κρήτη (ακόμα και στο Παρίσι, μαθητές ελληνικών σχολείων αντιμετώπισαν τον ίδιο... μπελά). ΠΗΓΗ Πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και το μαρτύριο συνεχίζεται. Το σύστημα είναι στα όριά του. Παιδιά πετιούνται εκτός, μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν ακούγονται. Με απλά λόγια δεν μπορεί να γίνει με τίποτα μάθημα. Την ίδια στιγμή - και δικαιολογημένα - οι γονείς είναι έξαλλοι. Πολλοί έχουν φύγει από τις δουλειές τους για να βοηθήσουν τα παιδιά τους, που είναι μικρά και δεν μπορούν να συνδεθούν και να διαχειριστούν μόνα τους αυτή την κατάσταση.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ:
Γονείς στο Ρουσσοσπίτι: «Ο χειρότερος φοβος μας επιβεβαιώθηκε»
Την έντονη αντίδρασή τους για την επιλογής της τηλε-εκπαίδευσης στα δημοτικά εκφράζουν με ανακοίνωσή τους οι γονείς και κηδεμόνες του Δ.Σ. Ρουσσοσπιτίου.
Σε ανακοίνωσή τους σημειώνουν:
«Ο χειρότερος φόβος μας επιβεβαιώθηκε. Μετά τα γυμνάσια και τα λύκεια, έκλεισαν δημοτικά και νηπιαγωγεία. Για δυο βδομάδες μας λένε, στην πραγματικότητα είναι άγνωστο το διάστημα. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον, δε, είναι ότι έκλεισαν όχι επειδή τα σχολεία είναι εστίες διασποράς του ιού, αλλά για να περιοριστούν οι μετακινήσεις των γονέων!
Η τηλεκπαίδευση, η οποία είναι υποχρεωτική, ξεκινάει, όπως ορίζει το υπουργείο παιδείας.
Ένα υπουργείο που νομίζει ότι τα ελληνικά νοικοκυριά είναι σαν τις διαφημίσεις της τηλεόρασης. Ένας παράδεισος εξοπλισμού με tablet, laptop, κινητά.
Ένα υπουργείο που συνεχίζει να μας εμπαίζει χωρίς ίχνος ντροπής, χωρίς να πει κουβέντα για όλα αυτά τα παιδιά στην ελληνική επικράτεια που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή δεν έχουν εξοπλισμό. Πώς ορίζεις κάτι ως υποχρεωτικό όταν δεν έχεις φροντίσει να έχουν όλοι τα μέσα που χρειάζονται; Είναι σαν να ξεκινάει το σχολείο, να λες στα παιδιά ότι πρέπει να διαβάζουν, αλλά να μην τους δίνεις βιβλία.
Υπάρχουν σπίτια με δυο και τρία παιδιά που την ίδια ώρα πρέπει να συνδεθούν στις ψηφιακές πλατφόρμες, έχοντας μόνο μια συσκευή. Υπάρχουν σπίτια με γονείς εκπαιδευτικούς οι οποίοι πρέπει να κάνουν μάθημα στους μαθητές τους και τα δικά τους παιδιά να συνδεθούν στις δικές τους τάξεις την ίδια ώρα. Υπάρχουν σπίτια που δεν έχουν ίντερνετ. Υπάρχουν σπίτια με γονείς που δεν μπορούν να πάρουν άδειες ειδικού σκοπού, που δεν έχουν τις γνώσεις να βοηθήσουν τα παιδιά τους, που είναι από άλλη χώρα και δε γνωρίζουν καλά τη γλώσσα… Υπάρχουν ένα σωρό δυσκολίες για τις οποίες δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα. Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές προσπαθούν να λύσουν προβλήματα χωρίς καμία στήριξη. Μια διαδικασία δηλαδή που βασίζεται κυρίως στο φιλότιμο.
Επιπλέον, ψάχνουμε να βρούμε πού είναι οι χιλιάδες υπολογιστές που έστειλε, λέει, το υπουργείο στα σχολεία για τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών! Έχουμε να ακούσουμε μια αλήθεια από το υπουργείο πολύ καιρό. Και επιτέλους την περιμένουμε!
Ασχολίαστο δεν μπορούμε να αφήσουμε επίσης, το γεγονός της υποχρεωτικότητας της τηλεκπαίδευσης στα νήπια και προνήπια, τη στιγμή που όλοι ξέρουμε ότι οι γονείς κάνουν αγώνα να μην εκτίθενται για πολλή ώρα τα μικρά παιδιά στις οθόνες. Για τα προβλήματα, δε, της υπερέκθεσης στην οθόνη για όλες τις ηλικίες των παιδιών αλλά κυρίως για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και των πρώτων τάξεων δημοτικού έχουν μιλήσει δεκάδες ειδικοί επιστήμονες, με τους οποίους όμως, προφανώς, το υπουργείο δεν συνεργάζεται.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι ανάγκη εκπαιδευτικοί και γονείς μαζί, να διεκδικήσουμε η ισότητα στην εκπαίδευση να μη μείνει στα «χαρτιά». Να μην γυρίσουμε στο παρελθόν που η μόρφωση και η παιδεία ήταν προνόμιο των λίγων.
Το ένα μετά το άλλο, τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματά μας, χάνονται στο όνομα της πανδημίας. Η δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά είναι ένα από αυτά και από τα πλέον σημαντικά. Αν δεν το αναγνωρίζει η κυβέρνηση, οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε εμείς.
Για πόσο ακόμα θα είμαστε αμέτοχοι απέναντι στα όσα αποφασίζονται χωρίς εμάς για εμάς;
Υ.Γ. Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές ήταν σε εξέλιξη το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης και στα δημοτικά – νηπιαγωγεία. Τεράστια προβλήματα στη σύνδεση, τα μισά παιδιά και παραπάνω δεν κατάφεραν ποτέ να μπουν στις εικονικές τους τάξεις. Για μια ακόμη φορά… άψογος ο σχεδιασμός του υπουργείου»! ΠΗΓΗ
Και ο ΣΕΠΕ Κερατσινίου-Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης» καταγγέλλει τα νέα σοβαρά προβλήματα κατά την πρώτη ημέρα της Τηλεκπαίδευσης στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Πιο αναλυτικά αναφέρει σε σχετική καταγγελία:
Κατέρρευσε το webex και η υπομονή μας….
Το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την υποχρεωτική σύγχρονη «τηλεκπαίδευση» έμεινε στο…. Connecting!!!
Αύριο το πρωί, ίσως και από σήμερα το απόγευμα, το Υπουργείο Παιδείας θα αναρτήσει δελτίο τύπου για την «επιτυχημένη – παρόλα τα μικροπροβλήματα και τις αρρυθμίες – πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης» για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας. Είναι σίγουρο ότι θα μιλήσει – για μια ακόμα φορά – για τις χιλιάδες διαδικτυακές τάξεις που λειτούργησαν. Δεν ξέρουμε τι δικαιολογία θα σκαρφιστεί αυτή τη φορά για να δικαιολογήσει την πλήρη αδυναμία του συστήματος της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (webex) να ανταποκριθεί ακόμα και στα στοιχειώδη, με τι επιχειρήματα θα προσπαθήσει να συγκαλύψει την κατάρρευση του συστήματος.
Επειδή βαρεθήκαμε την κοροϊδία και την υποκρισία τους, παραθέτουμε αυτούσια μερικά από τα δεκάδες μηνύματα που μας έρχονται ασταμάτητα από το μεσημέρι και αφορούν την πραγματική εικόνα της λεγόμενης «τηλεκπαίδευσης»:
«Μάλλον γενικό μπλακ άουτ.... Προσπαθώ αλλά τίποτα»,
«Από το σχολείο που μπήκα για webex, το σύστημα έπεσε κατευθείαν»
«Κατάφερα να μπω, αλλά οι μαθητές μου όχι!»,
«Μόλις που κατάφερε να μπει το ένα τρίτο των παιδιών, το σύστημα μας πέταξε έξω»,
«Από τους μαθητές που έχουν μπει, οι μισοί δεν ακούνε και οι άλλοι μισοί δε βλέπουν»,
«Τα παιδιά συνεχώς μπαινοβγαίνουν λόγω σύνδεσης», «Η 1η ώρα χάθηκε εντελώς»,
«Δεν ακουγόμουν, βγήκα για να το φτιάξω και μετά δεν μπορούσε να μπει κανένα παιδί!»,
«Είχα μάθημα 15:30, μπήκα από τις 15:10 κ συνδέθηκα στις 15:45. Από τα 17 παιδιά κατάφεραν να μπουν τα 3, εκ των οποίων τα 2 δεν τα άκουγα»
«4η ώρα έκανα με 1 μαθητή και τα 2 αδέρφια του που δεν μπορούσαν να συνδεθούν στις δικές τους τάξεις. Υπέροχο μάθημα... μου έδειξαν όλα τους τα ζωάκια...»
«Κάποια νήπια κοιμούνται... Συνδέονται μόνο γονείς»!
Πραγματικά, δε χρειάζεται κάτι παραπάνω για να περιγράψουμε την κατάσταση που βίωσαν εκπαιδευτικοί, μαθητές αλλά και γονείς σήμερα, καρμπόν φυσικά με αυτό που βιώνουν τόσες μέρες τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας.
Το Υπουργείο Παιδείας δοκιμάζει την υπομονή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών με τον ανεύθυνο τρόπο που αντιμετωπίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών να στηρίξουν τους μαθητές. Παντού είναι τεράστια τα προβλήματα, μαθητές και δάσκαλοι, αν είναι τυχεροί και μπουν στην πλατφόρμα, συνεχώς μπαινοβγαίνουν, άλλοι μένουν εντελώς απέξω. Είναι τεράστιες οι διαφορές από τάξη σε τάξη κι από ώρα σε ώρα.
Αποδεικνύεται ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Υπουργείο Παιδείας είναι να ανακοινώσει αύριο ότι δημιουργήθηκαν τόσα διαδικτυακά τμήματα (άσχετα αν ήταν λειτουργικά), ότι συμμετείχαν τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (άσχετα αν κατάφεραν να κάνουν κάτι), ότι το ρολόι του Υπουργείου κατέγραψε τόσες χιλιάδες λεπτά διαδικτυακού μαθήματος, και όλα αυτά τα επικοινωνιακά τερτίπια για να κρύψει τη γύμνια του.
Εμάς όμως, μας ενδιαφέρει να σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας με ουσιαστικό τρόπο, όπως το κάναμε καθ’όλη τη διάρκεια του 1ου lockdown. Η κυβέρνηση, αφού δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλο αυτό το διάστημα ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, έφτασε στο σημείο να τα κλείσει. Τώρα λοιπόν που η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ο μοναδικός τρόπος για να κρατήσουν επαφή τα παιδιά με τη μαθησιακή διαδικασία, η κυβέρνηση συνεχίζει να μην παίρνει κανένα μέτρο ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να έχουν πρόσβαση σε αυτή!
Εδώ και τώρα το Υπουργείο να αφήσει στην άκρη τις επικοινωνιακού τύπου δηλώσεις και να προχωρήσει στα απολύτως αναγκαία μέτρα: ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
-------------------
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ
4.1. Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.
4.2. Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,
4.3. Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.
4.4. Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.
4.5. Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες ΣΕΛΙΔΑ 15 από 40
επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
4.6. Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.
4.7. Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.
Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την σεβόμαστε.
5.0 ΓΕΩΡΓΙΑ/ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ/ ΑΛΙΕΙΑ / ΠΑΡΑΓΩΓΑ
5.1. Η Ελλήνων Συνέλευσις δίνει τεράστια βάση στην ανάπτυξη όλων των πρωτογενών παραγωγικών πηγών. Η γεωργία θα αναπτυχθεί με τον πιο δυνατό τρόπο. Θα καθιερωθεί σε ολόκληρη την επικράτεια η καλλιέργεια μόνο με παραδοσιακούς Ελληνικούς σπόρους.
5.2. Θα αναπτυχθεί με πρόγραμμα ώστε το 60 % της γεωργικής παραγωγής να καθιστά αυτάρκη την χώρα μας από τα γεωργικά προϊόντα. Θα γίνει αναγνώριση όλων των φυτών της ελληνικής χλωρίδας καθώς και των παραγώγων τους, πχ ελαίων για θεραπευτικούς και για καλλωπιστικούς σκοπούς . ΣΕΛΙΔΑ 16 από 40
5.3. Θα επανακτηθεί και συμπληρωθεί εκ νέου το ταμείο των ελληνικών σπόρων.
5.4. Θα γίνει έλεγχος της τροφικής αλυσίδας και θα απαγορευθούν όλοι οι «GM» γενετικά τροποποιημένοι σπόροι και τα παράγωγα αυτών.
5.5. Η Πολιτεία θα αναλάβει να διασφαλίσει τους πολίτες με τρόφιμα απαλλαγμένα από «GM» γενετικά τροποποιημένους σπόρους, θα προσφέρει εξελιγμένες μεθόδους ανάπτυξης που θα βασίζονται στις τεχνικές καλλιέργειας που ακολουθούν τις αρχέγονες αρχές όπως διατυπώνονται στη μητέρα φύση, και το πότισμα θα γίνεται μόνο με καθαρό νερό απαλλαγμένο από δηλητήρια, τοξίνες όπως φθόριο κτλ,
5.6. Θα δημιουργηθεί μηχανισμός υποστήριξης για όλες τις μονάδες γεωργικής και ζωικής παραγωγής, μέσω προηγμένων τεχνολογιών που θα είναι εναντίον των γενετικά τροποποιημένων σπόρων και υβριδίων, με την λήψη ταυτόχρονα υποχρεωτικών εφαρμοστικών μέτρων για καλλιέργειες με τους φυσικούς τοπικούς σπόρους που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία, έτσι ώστε η Ελλάδα να γίνει ξανά ένα οργανικό πρότυπο φυσικής ανάπτυξης και οτιδήποτε καλλιεργείται στον Ελληνικό χώρο να είναι πραγματικά βιολογικό.
5.7. Η λίπανση θα γίνεται μόνο με βιολογικά λιπάσματα και εδαφοβελτιωτικά που θα παράγονται στην ελληνική επικράτεια.
5.8. Θα αναπτυχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η βιομηχανική μεταποίηση των γεωργικών προϊόντων στα οποία μόνο θα επιτρέπεται η εξαγωγή. Το ίδιο βάρος θα δοθεί και στην κτηνοτροφία.
5.9. Θα σχεδιαστεί κατάλληλα η σχέση παραγωγής, μεταφοράς, αποθήκευσης, συντήρησης, διάθεσης στην τοπική αγορά και των εξαγωγών ούτως ώστε να αποκτηθεί αμεσότητα μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή και να αναπτυχθεί υγιής ανταγωνισμός.
5.10. Θα υπάρχει αυστηρή εποπτεία για την τήρηση των προδιαγραφών.
5.11. Θα δοθεί προώθηση ώστε το 80 % των προϊόντων της κτηνοτροφίας να καλύπτει την εγχώρια κατανάλωση.
5.12. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγή οικολογικών ζωοτροφών.
5.13. Θα δοθεί βάση στην αναπαραγωγή των ζώων της Ελληνικής πανίδας.
5.14. Η ανάπτυξη τους θα γίνεται μόνο σε φυσικό περιβάλλον και θα απαγορεύεται κάθε αυξητικό, διατροφικό συμπλήρωμα, ορμόνες κτλ. ΣΕΛΙΔΑ 17 από 40
5.15. Είμαστε η χώρα των υδάτων είναι φυσιολογικό να υπάρχει υδατοκαλλιέργεια όλων των ειδών.
5.16. Θα δοθεί βαρύτητα στις υδατοκαλλιέργειες ιχθύων, οστράκων και μαλακίων και ότι παράγεται ως τελικό προϊόν της μητέρας φύσης.
5.17. Η Πολιτεία είναι έτοιμη να παράσχει κάθε στήριξη για την επίτευξη των ανωτέρω με την δική της ή όχι συμμετοχή στην υλοποίηση τους.
6.0 ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
6.1. Θα δημιουργηθούν ειδικές υποδομές όπου οι ερευνητές θα μπορούν να υλοποιούν με άνεση τις έρευνες/-πειράματα καινοτομικά. Αξιοποίηση των αποτελεσμάτων.
6.2. Θα δημιουργηθούν ειδικά σχολεία για παιδιά με υψηλά νοητικά επίπεδα ούτως ώστε να αναπτύξουν ορθά τις δυνατότητες τους.
6.3. Θα εγκατασταθούν καινοτόμα προγράμματα και σοβαρά δίκτυα σε όλα τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελλάδα, έτσι ώστε με τα ειδικά προγράμματα να μπορέσουν να χρηματοδοτηθούν οι νέες καινοτομίες, δημιουργίες, τεχνολογίες και άλλες εξελίξιμες μορφές προϊόντων, έτσι ώστε τα παραγόμενα προϊόντα να διατίθενται αμέσως στο εμπόριο για περαιτέρω αμοιβαίο όφελος του εκπαιδευτικού προγράμματος, τους μαθητές που φοιτούν, τους καθηγητές που διδάσκουν και κατ’ επέκταση της Ελλάδος, των Ελλήνων και του Ελληνισμού γενικότερα, με τέτοιο τρόπο ώστε μέχρι το δέκα (10 %) τοις εκατό των δικαιωμάτων να επιστρέφει πίσω στο ίδρυμα/ σχολείο από όλες τις εμπορικές δραστηριότητες που θα προωθηθούν με τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογίες και έτσι αυτά τα σχολεία/ ιδρύματα να δημιουργούν δικούς τους μηχανισμούς αυτοχρηματοδότησης για να λειτουργούν απρόσκοπτα.
6.4. Θα συσταθεί ειδική επιτροπή άμεσων αδειοδοτήσεων για επενδύσεις ειδικά σε καινοτόμες τεχνολογίες ώστε να ωφεληθεί άμεσα όλη η κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ, Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!
ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΤΗΛ. 6993013015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου