ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ

ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ - ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

11 Νοεμβρίου 2022

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

 

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ




Στις 30 Ιανουαρίου εορτάζονται από την εκκλησία και την πολιτεία οι τρεις Ιεράρχες επειδή…… «διέσωσαν» τα ελληνικά γράμματα. Δεν μας λένε όμως από ποιους διέσωσαν το Ελληνικά γράμματα; αφού η ελληνική γλώσσα ήταν η διεθνής γλώσσα του τότε γνωστού κόσμου! και την ομιλούσαν από τα παράλια της Ιβηρικής χερσονήσου μέχρι και το Αφγανιστάν! και ως γνωστόν τα έργα των Ελλήνων φιλοσόφων και οι επιστήμες στο θεοκρατικό Βυζάντιο ήταν υπό διωγμό, και τα αρχαία ελληνικά συγγράμματα καίγονταν κατ’ εξακολούθηση από τους χριστιανούς στις πλατείες και τον Ιππόδρομο.

H δήθεν.. ελληνικότητα των τριών Ιεραρχών είναι ένας μύθος, κανείς από αυτούς δεν υπήρξε Έλληνας η έστω και φιλέλληνας. αφού δεν επέτρεπαν να βαφτίζονταν τα Ελληνόπουλα με ελληνικά ονόματα αλλά μόνο με Εβραιοχριστιανικά. Έτσι από τα πέντε περίπου χιλιάδες ελληνικά ονόματα ελάχιστα σήμερα διασώθηκαν. Και αυτό οφειλόταν στον πατριωτισμό και στην ελληνική συνείδηση κάποιων απλών παπάδων, που έγραφαν στα… παλιά τους τα παπούτσια τις εντολές των δεσποτάδων.
 Ο Μέγας Βασίλειος και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο «Θεολόγος» ήταν Καππαδόκες, ο δε Ιωάννης ο Χρυσόστομο ήταν Σύριος, μάλιστα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αντιόχεια της Συρίας, και εντελώς αυθαίρετα παρουσιάζεται ως Έλληνας. 
Ας δούμε όμως πως «υπερασπίστηκαν» τον ελληνισμό πολιτισμό οι τρεις αυτοί ανθέλληνες.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΑΖΙ-ΑΝΖΗΝΟΣ (Μέγας ανθέλληνας) Έγραψε: «Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου ελληνικά χέρια και ούτε ελληνικά τραγούδια να μολύνουν τα αφτιά και την γλώσσα μου». («Επιτάφιος εις τον πατέρα, παρόντος Βασιλείου», παρ. ι')
Η σοφία των Ελλήνων είναι τύφος... Οι Έλληνες είναι αλαζόνες...δεισιδαίμονες...αυθάδεις...». («Εις Ήρωνα τον φιλόσοφο»)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ο γνωστός μας και ως Αϊ-Βασίλης) «Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορ­θάνοιχτο στόμα τον "Ισραήλ". Στόμα δε λέ­γει εδώ ο προ­φήτης (βλ. Ησα­ΐας Θ΄: 11) την σοφιστική του λό­γου δύναμη, η οποία τα πάν­τα χρησι­μο­ποίησε για να πα­ρα­πλανήσει τους εν απλότητι πι­στευ­σάν­των».
Βασίλειος Καισαρείας (εις προφήτη Ησαΐα 9.230.8.)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: (Κατά Ελλήνων)
«Προσταγή, (!!!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθα­νο­λογη­μά­των... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυ­λού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινό­τη­τα, αλλά σαν δάδες καπνίζου­σες κατα­μελανώνουν και σπι­λώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώ­νυ­μος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».
Βασίλειος ο Μέ­γας, Χ. (εις τον προφήτη Ησαΐα προοιμ. 7.196.3. Βασίλης)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Απαγόρευε τα ελληνικά ονόματα)
«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγόνων να κα­λεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προ­πάππου, αλ­λά (μόνο) αυτά των δικαίων,(της Π. Διαθήκης.)»
Ι. Χρυσόστομος (περί κενοδοξίας και πως δει τους γονείς τα τέκνα (690) 641.65
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Κατά Ελλήνων)
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέ­φρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεω­γμένος ο λάρυγξ αυ­τών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγ­ματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύ­ξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λα­βόν­τες... Ημείς δε ου πα­ραι­τούμεθα της κατ' αυτών μάχης».
Ι. Χρυ­σόστομος ( εις άγον Ιωάννη τον ευαγγελιστή (ομιλία ξς΄ 59.369.12 -370.11).
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Ο φιλοβαρβαρικός ανθελληνισμός του
«Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παι­δεί­ας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα... Ούτος ο (πι­στός) βάρβα­ρος, την οικου­μένη ολάκερη κατέλα­βε... και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανί­ζον­ται, τούτου (του πιστού βάρ­βαρου) καθ' έκαστη λαμπρότερα γίνονται»
Ι. Χρυσόστομος (εις Ιωάννη 59.31.33.)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: Κατά της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης.
Με εμπρηστικές δηλώσεις υπονόμευε την ύπαρξη της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης του Σεραπείου. Δαί­μονες ήταν λοιπόν κατά τον "σοφό" ιεράρχη τα βι­βλία της Αλεξαν­δρινής βιβλιοθήκης και ψυ­χοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελ­λή­νων!!!
«Τι λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος δια τα βι­βλία; Μη γέ­νοι­το!... αλλά δαίμονες οικούσι τον τό­πον... μάλ­λον δε και αυτών(των Ελλή­νων) όντων δαιμόνων... και παρ' αυ­τών βωμός στέκει απά­της αόρατος εις τον οποίον ψυχάς αν­­θρώπων θυσι­ά­ζουσι... («κατάλαβε λοιπόν και φα­νέρωσε (δι­έ­δωσε!) ότι δαί­μονες κατοικούν εκεί».
Ι. Χρυσόστομος ( λόγοι κατά ιουδαίων 48.851.38 έως 852.35)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Ο καταστροφές του Αρτεμισίου)
Μετά την βίαιη επικράτηση …..της θρησκείας της αγάπης το 401 μ.Χ. ο εκ Συρίας καταγόμενος ανθέλληνας Ιωάννης που είναι γνωστός και ως «Χρυσόστομος» Πατριάρχης Κωνσταντι­νουπόλεως ανακοίνωσε πως δεν θα ανεχόταν πλέον την ύπαρξη του ναού της Εφεσίας Αρτέμιδος . Συγκέντρωσε λοιπόν με έρανο από πλούσιες φανατικές Χριστιανές χρήματα με τα οποία πλήρωσε εργάτες, και με την συμμετοχή ροπαλοφόρων μοναχών και όχλο φανατισμένων Χριστιανών διέταξε την πυρπόληση και την εκ θεμελίων καταστροφή του ναού του Αρτεμισίου ενός από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου Τα έργα τέχνης και τα μάρμαρά του ναού μεταφέρθηκαν στην Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολη και έγιναν οικοδομικά υλικά σε διάφορα χριστιανικά μνημεία. «O Θεοδώρητος εκκλησιαστικός συγγραφέας αναφέρει: ( εκκλ.. ιστορία, επιστολή δαμασου (τ.5 329/8-330/8 ).
«ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού συνέλεξε και κατά των ειδωλικών έπεμψε ιερών. (δηλ. μάζεψε βάρβαρους και φανατισμένους χριστιανούς καλόγερους και κατάστρεψαν το θαυμάσιο έργο τέχνης.)
Ο μεγάλος αυτός ανθέλληνας έγραψε: «Αφανίσαμε από προσώπου γης κάθε ίχνος παιδείας, τέχνης και φι­λοσο­φίας του αρχαίου ελληνικού κόσμου.» αμέτρητα τέτοια χωρία υπάρχουν στον Χρυσόστομο και τους άλλους «θεοφόρους» πατέρες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ